E ovako dragi moji stvarno mi je muka da citam ove nebulozne komentare.
Kao prvo da vam kazem da ni jedan ni drugi nisu bili na reanimaciji jer motociklista je vozio propisani 50km/h(isao sa posla)- ko je motociklista i imalo se razume u voznju motora zna da je vozio brze nebi pesak prosao za prelomom kao sto jeste i nebi ovaj motor bi na slici takav kakav jeste posle udesa da je motociklista vozio brze.
Postujem tudja misljenja i svako od nas ima pravo na to al bi zamolila ljude da malo razmisle mozgom sta pisu a ne nebuloze
Uglavnom motociklista i pesak su u bolnici i van zivotne opasnosti imace obojca dug oporavak ali ce se oporaviti sto je najvaznije i najbitnije.
Pisem vam iz prve ruke jer sam na urgentom ja bila posle saobracajke i molila boga da obojca budu dobro nerazmisljajuci sa koje strane dal od motocikliste ili od pesakove strane sam dosla!!!!!
Ljudi razmislite sta pisete pre no sto to ucinite...
Ne ja nisam bio tamo, i nisam napisao da je motociklista jurcao, napisao sam, u skladu sa ZOBS, da nije prilagodio brzinu uslovima saobraćaja (jer je do kontakta-udesa ipak došlo!)!!! Pročitajte ponovo šta sam napisao!
OK, jasno mi je da ovde ima neracionalnih likova koji kroz bezrazložnu svađu izbacuju neke svoje lične frustracije po forumima..
Šteta je što isti takvi frustrirani učestvuju i u saobraćaju, čak i kao vozači(!), a koji ne čitaju - ne komentare, nego ni Zakone, pa ih i ne poznaju, ali vole da komentarišu...
Ne verujem da ste razumeli, ali ipak sam pokušao da vam objasnim, lep pozdrav!
Dodjes kao stranac u Novi Sad provozas se po gradu pa to nemozes da verujes koji nasilnici koji divljaci pazi mozes karakterizirati do 80% modele auta: Alfa, Honda, Bmw, MB, Audi i uvijek isti manijaci divljaju bez zmigavaca preticu po desnoj traci koja ide na desno u drugu ulicu produze ravno kad stanem na pesackom pazi koja ti to treba logika inteligencija da sam stao da nekog propustim ne oni preteknu po levoj i desnoj uopste ih ne zanima jos me psuju kad vide strane tablice idi tamo odakle si doso sta stajes na pesackom pesacima mi niko ne staje psuju mi majku itd. I ko to radi? Novosadjani kulturni Vojvodjani? Zao kruta istina dali vam se svidja ili ne to su primtiivci koji su zagadili nas lepo grad.
po meni kriv je i pesak koji idu preko puta sa slusalicama u usima i drndaju telefone pritom ne gledajuci ni levo ni desno pa onda na njega naleti motorista koji je eto video neku dobru cicu u mini suknjici pa da bude baja dao gas do daske po mogustvu digo ga na zadnjaka i nije video pesaka i eto dodje do udesa.
Ja ne mogu da procenim 30 metara, ni 50 km. postaviti sa obe stane pešačkog semafore koji pešaku govore brzinu kretanja vozila i postavite na po 10 m stubove ili isprekidane poprečne linije ispred pešačkog. Trošiće se boja ali će se spasiti životi. Pešak treba da vidi brzinu kojom se vozilo kreće, posebno što se retko ko kreće ispod 50 km/h.
@radoznao - zaista je vaš problem gospodine što vas vređaju činjenice i istina, odnosno što cenite laži i dezinformacije, ne mogu biti odgovoran za vaspitanje kakvo ste dobili od vaših staratelja. Izvinite što sam se drznuo da onima koji javno šire laži i dezinformacije isto tako javno saopštim da šire laži i dezinformacije.
Mene zanima da li je ovaj "G" zasticen nekim posebnim merama, mozda rodbinskim sa moderatorom, pa se njemu dozvoljava da vredja druge, a ne sme da mu se replicira?
@Novosadjanka - ne poštovana sugrađanko, dalji komentari nisu suvišni jer vaše izjave nisu tačne, drugim rečima, u nedostatku obrazovanja i sposobnosti zapažanja širite laži i dezinformacije.
Tako je, ta zgrada se nalazi na uglu, i tako je kod pomenute zgrade postoji pešački prelaz sa semaforom. To međutim ne znači da je povređeni pešak prelazio put van pešačkog prelaza na delu gde na manje od 100m postoji označen, obeležen, bez zelenila oko njega, pešački prelaz.
A zašto to ne znači to - prvo, zgrada koju pominjete u svojoj osnovi koja izlazi na bulevar ima više od 100 metara, drugo, "kod zgrade" ne znači "naspram zgrade", i na kraju treće, na fotografijama se jasno vidi da je do udesa došlo na deonici otprilike ispred prostora između zgrade suda i banke. Prekinite da širite laži i dezinformacije.
@ns ja
A jesi li bio tamo pa znas da nije prilagodio brzinu????
Sa motora kad se polomis ne moras ici 100 na sat, mozes se sasvim fino polomiti i na 20, ali to ne znaci da nije kriv, jednostavno mi ne znamo da li je motorista jurcao ili vozio normalno, jedino znamo da je pesak izleteo, a ako je izleteo iz zbunja ili ako je sunce udaralo u losem uglu pesak je 100% kriv pod uslovom da je motorista isao normalnom brzinom
I ponovo iz Zakona, koliko god da je motociklista vozio sporo, čim nije uspeo da reaguje i izbegne kontakt - on nije vozio dovoljno sporo, odnosno MOTOCIKLISTA NIJE PRILAGODIO BRZINU USLOVIMA NA PUTU, i tako opet dolazimo do krivca u skladu sa Zakonom! Nepravilno ponašanje pešaka, okrivljenom može da bude uzeto samo kao olakšavajuća okolnost! I ponovo: motociklista mora da ima vozačku dozvolu (uz koju i sva lekarska uverenja da je sposoban da upravlja itd, itd) da bi upravljao motociklom, pešak ne mora! Pešak - učesnik u saobraćaju, čak ne mora ni da bude normalan!!! Da li razumete, vozači i pešaci!?
Ja sam, 99% vozač i mnogo me nervira ponašanje pešaka, ALI ZABOGA !!?
Ko neće da prihvati odgovornost BITI VOZAČ(!), taj NE MORA DA VOZI, nije obaveza, neka bude pešak!!
I neka pešači do prelaza 850m, i čeka na semaforu i neka radi sve što mi ostali normalni ljudi radimo, a da ne misli na tih 5% pešaka koji nepažnjom, pod lekovima ili ko zna čim, ugroze sebe i druge u saobraćaju!!
Žao mi je i motocikliste i vozača i želim im uspešan i brz oporavak!
Problem na ovom delu bulevara je dugogodišnji. Duga deonica puta bez pešačkog prelaza dovodi do toga da se često pribegava pretrčavanju. Bilo je predloga da se slično kao kod Daltonke postavi prelaz ali ....očigledno nikom to nije važno!!!
Kada logično pogledamo, od pijace prema limanima - pešački i dva semafora, do Merkatora a ista deonica !!!!
Ko je ovde lud ???
Lepo bi bilo da se neko od nadležnih pozabavi ovom temom a ne da se prepucavamo kakvi su vozači, pešaci ili motociklisti!!!!
Čitam komentare i ne mogu da verujem. Gospodo, Aleksandar zgrada na Bulevaru Oslobođenja se nalazi na uglu, tj. na raskrsnici Bulevara Oslobođenja i ulica Pap Pavla i Novosadskog sajma. Što znači da kod pomenute zgrade postoji pešački prelaz sa semaforom. Znači, povređeni pešak je prelazio put van pešačkog prelaza, na delu gde na manje od 100m postoji označen, obeležen, bez zelenila oko njega, pešački prelaz. Svi dalji komentari su suvišni.
prvo, zelim obojici da sto pre ozdrave i da prodju bez ozbiljnih posledica. takodje, da iz ovoga izvuku neke pouke. sudeci po slikama, motor se nije kretao velikom brzinom, a u prilog tome govore i ne toliko teske povrede pesaka. drugo, sve koji ne voze motocikle bih zamolio da se uzdrze od komentara o voznji i kocenju motocikla. bilo koje panicno kocenje (izuzev donekle novijih modela sa abs-om) vodi do proklizivanja zadnjeg tocka ili podizanja na prednji. i u jednom i u drugom slucaju niste gospodari situacije, a pad je skoro pa izvestan.
@Lenjost - slažem se sa vama, ali da se istovremeno uvede pravilo i da je na bulevaru zabranjeno skretanje u levo, odnosno da možete da to uradite tako što ćete otići na Mišeluk i tamo napraviti zaokret u levo. To je 10 minuta vožnje, a više vremena potrošite na razne druge gluposti. Skretanjem u levo rizikujete svoj i tuđi život zbog "drugi su krivi, ne ja, ja nemam vremena za vožnju".
Nije samo kod nas tako. Gde god sam putovao od zapada do istoka, pesaci su svugde takvi. Uvek ima onih koji nece da cekaju zeleno i onih koji prelaze gde stignu.
Za sve koji se žale na to da je razmak između dva pešačka
prelaza 400, 500, 10.000 m...
Zakon o bezbednosti saobraćaja:
21. Kretanje pešaka
Član 96
Na putu sa pešačkim prelazom ili posebno izgrađenim prelazom, odnosno prolazom za pešake, pešak je dužan da se pri prelaženju puta kreće tim prelazom, odnosno prolazom, ako oni nisu od njega udaljeni više od 100 metara.
"Do najbližeg pešačkog na Bulevaru od mog ulaza ima 400 metara. To znači da mi treba 850 metara da dođem u radnju preko puta."
Pa? To je 10 min hoda. Vise vremena potrosite na razne druge gluposti. Na ovaj nacin rizikujete svoj i tudji zivot zbog "Drugi su krivi, ne ja. Ja nemam vremena za hodanje." Da li bi mogli da naprave mostove? Da, ali to se nece desiti. Mozemo jedino da uticemo na nasa dela.
Nema nikakve veze da li je osoba pesak, vozac, biciklista. Ima samo da li je vaspitana, da li je uvidjajna i da li veruje u uredjenost, pa postuje zakone. Ne razumem zasto je njih sramota ili zasto se osecaju kao budale (valjda je samo osecaj u pitanju) ako ispostuju propise, sacekaju zeleno. Vozim auto, bicikl, idem cesto i peske i cesto vidim da mnogi uopste ne fermaju crveno na pesackom prelazu, ni pesaci ni biciklisti. Namerno ih gledam u lice dok to rade, poneki spuste glavu, poneki se ponasaju u stilu "nisam ja budala da sad cekam zeleno". E to su vam ti najgori, budaletine cvrsto uverene da nisu budale. Isti su ma u kom prevoznom sredstvu, to je stvar postovanja, strpljenja, uvidjajnosti, kulture. Ocigledno je to ono sto fali. Iskreno, bilo bi mi zao da gledam pandure da im pisu kazne od 5-10 hiljada jer znam gde idu te pare, ali kako drugacije da ih kaznis? Takve i kad pitas "da li si normalan, jel vidis sta radis" oni bi da se svadjaju, iako znaju da nisu u pravu, budu drski. Mislim da bi najadekvatnija kazna bila da umesto novcane kazne moraju da nose oznake da su kreteni u saobracaju, da znaju normalni ljudi da moze da im napravi problem.
Novi Sad vise nije mali grad i toga moraju biti svesni svi koji zive u njemu a bulevar Oslobodjenja je jedan od naj prometnijuh pravaca . Stavljati na svakih 100 m pesacki prelaz ili nadvoznjake ili podhodnike bilo bi apsurdno . Sva autobuska stajalista na bulevaru su pored pesackih prelaza i opet pesaci pretrcavaju mimo oznacenog prelaza . Mi smo prosto vaeoma razmazeni i neodgovorni . Sve nam je daleko , daleko nam je pesacki prelaz , daleko nam je kroz park ici stazom nego udaramo precicom , tako je i izmedju zgrada imas poplocanu stazu ali ne , mi pravimo svoju jer nam je ova dalje . Drugim recima sta god da urade , koliko god prelaza da postave , mostova , podhodnika , uvek ce se naci pojedinac da ide svojim putem . I pored nesrecnih desavanja statisticki gledano na ovako veliki grad to je veoma mali procenat nezgoda.
Vozac sam, sada vec 11 godina. Presao sam preko 400.000 kilometara do sada. Imao sam nekoliko "cukanja" po parkingu, imao sam i udes na skuteru (ne svojom krivicom) u kojem sam teze povredjen. Imam jednu kaznu za prekrsaj u saobracaju. Vozio sam 72 km/h na Futoskom putu pre 10 godina i radar me je snimio. Tada sam bio mladji (imao sam 19 godina) i malo sam labilnije shvatao pravila u saobracaju. Danas se slepo drzim pravila. Kada vidim ogranicenje 20km/h, tom brzinom i vozim, ma koliko god mi trubili vozaci iza mene.
Cesto sam i pesak, jer sve stvari po gradu obavljam pesice. Volim da se setam sa suprugom.
Kada sam pesak, pridrzavam se istih pravila kao i kada sam vozac. Jasno mi je da ljudi koji nisu vozaci to ne mogu, ali ljudi generalno zaboravljaju jednu jako bitnu stvar, a to je zaustavni put. Zaustavni put za automobil pri 50km/h iznosi najmanje 30 metara.
Od toga je 15 metara potroseno na reakciju vozaca. Naravno ovo je prosek, jer je ovo individualno i lako moze da iznosi vise. Drugih 15 metara se odnosi na zaustavni put vozila na potpuno suvom asfaltu, koji nije hladan, a ni vruc, sa potpuno novim gumama i kocnicama.
E sad, ako ti - kao pesak, bez obzira na to sto imas prvenstvo prolaza, zapocnes prelazak ulice ispred auta koji se krece 50km/h, a na razdaljini manjoj od 30 metara, ocekujes da se zakoni fizike promene zbog tebe, jer si ti pesak, imas prvenstvo prolaza i vozac MORA da se zaustavi, isto tako ocekuj da ces taj dan verovatno zavrsiti u urgentnom...
Ja, kao vozac, sam protiv pesackih. Imam traume, ja stanem, a onaj u drugoj traci prosisa. Nekoliko puta sam morala da se preprecim preko obe trake da bi tenkre shvatio da sam stala pesaku, a ne na kaficu. Ili da vicem pesaku da ne ide preko.
Ja, kao pesak, prelazim kad mi neko stane kao po jajima, jer opet jedan stane drugi prosisa.
I, kao biciklista, npr. bas juce mi 2 puta u minut isti gari isekao put, menjao parking mesto. Mora da se menja kultura u saobracaju, to nemamo, a svi mi i nama dragi ljudi ucestvuju kao sve kategorije u saobracaju.
Bio sam u mnogim gradovima i kod nas i preko ali pesake kao sto ih ima ovaj grad zaista nema niko . I danju i nocu iskacu iz zbunova kao muve bez glave , a sto je najgore vecina ih se nocu obuce u tamnu odecu tako da se jos teze primete . U ovom galimatijasu cak i sa 40 na sat opasno je voziti jer nikad ne znas kada ce izleteti . Najgore je sto gomila pesaka hoda s mobilnima i razgovara usput se drsko inateci vozacima . Nije stoga cudno sto smo tu gde jesmo.
Vidim da ovde vozači prozivaju pešake, a oni (vozači) su zapravo najgori pešaci i najviše pretrčavaju. Parkiraju se (uglavnom nepropisno) i pretrče da obave nešto s druge strane ulice, retko kad će otići do najbližeg pešačkog prelaza. S druge strane, pešaci (koji ne voze) će preći van pešačkog jedino ako im je cilj tačno preko puta odredišta (neko reče prodavnica preko puta zgrade). U svim ostalim prilikama svejedno im je gde će preći, pešački im je uglavnom usput pa nisu ludi da rizikuju život (postoje uvek izuzeci, kao u ovom slučaju).
A između Lutrije i raskrsnice Pap Pavla i Bulevara ima sigurno više od 500 m tako da je na pojedinim delovima dozvoljen prelazak, ali, naravno, treba paziti. Najbolje rešenje bi bio podzemni ili pasarela, ali pitanje je da li bi imali novca i za običan pešački.
A vozačima koji su protiv postavljanja pešačkih prelaza bih poručio da grad nije samo njihov, postoje i ljudi koji ne voze kola. Zapravo, većina građana (skoro 2/3) ne koristi automobil za svakodnevne obaveze i njima treba da bude omogućeno da se nesmetano kreću kroz grad. Uostalom, svi smo ponekad pešaci.
Iskreno, kad idem bulevarom, jednim okom gledam u zbunje, desi se cesto da neko iskoci. Nije problem sto se prelazi van pesackog, nego sto se bukvalno iskace.
Samo se treba striktno postovati zakon, i manje ce problema biti na ulicama.
Ok, pesak moze da predje kolovoz slobodno, ukoliko mu je najblizi obezbedjeni prelaz dalje od 100m, i to je u redu, ali....samo ukoliko se vozaci pridrzavaju ogranicenja od 50km/h, i onda nema nikakvih problema.
Ziveo sam u okolini Futoske pijace 5 godina, i onaj pesacki prelaz kod Daltonke na bulevaru, pa to je bio ruski rulet preci... Isprva sam se plasio da kao vozac u opste i stajem kolima na tom prelazu, jer je postojala velika mogucnost da ga vozac levo ili desno od mene pokosi kao....
Medjutim u zadnje vreme sam primetio da ljudi masovno propustaju pesake na tom prelazu i jako sam se pozitivno iznenadio, a nije ni cudo, posle nekoliko dana sam skontao...plavac u civilu koji snima, i drugi u uniformi koji zaustavlja vozace koji rasteravaju pesake.
Samo treba vise kontrole, i da vidite kako se postuju pravila, i uvodi kultura...
Najveci problem po meni su vozaci koji skrecu levo iz srednje trake, ali tu je vec teska bahatost, tu ovaj iz suprotnog smera koji isto skrece, nastrada ni kriv ni duzan...
Strasno sto se desavaju ovakve stvari! Jos strasnije je sto pesaci NON STOP pretrcavaju,iskacu iz zbunja i padaju sa drveca! Posebno stariji sugradjani i ljudi koji drze decu za ruke! Kakvi ste to primeri deci?!? Mislite o tome!!!
ima li logicnih?
kao i sa jelicevim slucajem-postoje pravila saobracaja koja su nedvosmislena.
pesak ima pravo i van prelaza /osim u zakonu 90-ih kada je imao pravo samo na prelazu/ i
ogranicenje brzine.
Isao sam motorom nesto malo ispod 50km/h iz pravca keja pored fakulteta, cisto zeleno. Svi stoje, bio sam na 6-7 metara od pesackog i devojka iskoci pravo ispred mene i ukoci se kao srna. Popeo sam se na prednji tocak i skoro poginuo, da sam pokusao neki manevar suvise blizu ili bi je pokupio ili bi uleteo u 20 pesaka ili bi opalio u druga kola.
Nikom nista - bila nam ona ziva i zdrava i malo pamtnija u buduce. Da sam isao 60 prevrnuo bi se na nju...
Pre desetak dana vratio sam se iz Linca u Austriji u kojoj sam bio prvi put . Bolje da nisam isao jer sam usao u tesku depresiju po povratku ovamo . Tamo ljudi imaju milion puta bolja kola i motocikle ali svi MILE kao puz . Ne zato sto ne znaju da voze vec zato sto su disciplinovani i pazljivi. Meni je tamo citava kolona automobila stala da bih prosao ulicu i to van pesackog. Doslo mi je da placem kad sam se ovde vratio.
Ako iko od nadležnih novosađana čita ove komentare neka se založi za podizanje ograde na ostrvu duž celog Bulevara kao što je Beograd uradio. Da se svi pešački prelazi bez semafora dobro osvetle i poseče zelenilo kod istih jer se pešak ne vidi kad krene sa ostrva pogotovo kod Daltonke. Novac se baca na nepotrebne stvari a ovde su u pitanju nečiji životi.
Pre nekih nedelju dve je bila akcija policije u NS gde se vrsila kontrola i kaznjavanje pesaka koji prelaze ulicu na crveno i van pesackog. Rezultat je bio da su to mahom bili stariji nasi sugradjani, tada je na tu vest bilo bar 100 komentara kako nasa policija nema pametnija posla nego da maltretira starce i reketira narod umesto da kaznjava tatine sinove u dzipovima. Danas komentari: policije nema ni za lek, pesake ograditi bodljikavom zicom, zabraniti im izlaz iz kuce i tome slicno. Niko ne spominje ovog bajkera koji je sigurno isao bar 75,. Dakle novosadjanima se nikako ne moze ugoditi.
Vidim odmah hajka na pesake i njihovo pretrcavanje. U to kako i gde i zasto je ovaj pretrcavao necu ulaziti jer ne znam sta je po sredi ali taj se vec sam dovoljno kaznio. Inace prelazak i pretrcavanje Bul. Oslobodjenja je dozvoljen ako se vrsi na udaljenosti vecoj od 100 metara od pesackog prelaza sa obe strane, takvih je mesta dosta na bulevaru, izmedju Pap Pavla i Kralja Petra je bar kilometar do pesackog sledeceg, i ima jos takvih razmaka, dalje kod Postanske Stedionice, a to sto ti pesaci pretrcavaju vrlo rizicno kao da su macke sa 9 zivota to je vec nesto drugo, a prica o kaznjavanju i bodljikavoj zici govori samo koliko su vozaci saobracajno nepismeni, velika vecina njih, a pesaci to i ne moraju biti uopste, tvoje je da pazis i vozis 50km/h
Pa to je dugacka relacija bez pesackog prelaza, a mesto je udaljeno vise od 100m od semafora, tako da nemam pojma ko je kriv. Obadvoje su stariji ljudi a nemaju pameti. Pesak nije dobro procenio a motorista sigurno jurio.
Do najbližeg pešačkog na Bulevaru od mog ulaza ima 400 metara. To znači da mi treba 850 metara da dođem u radnju preko puta. Šta mislite, koliko puta sam išao do semafora da pređem? Tako je, nijednom. Uvek se prelazi preko Bulevara. Vlasti da naprave pešačke mostove, to je jedino rešenje.
ja razumem ove što bi da kazne pešaka i sve to ali ako je ovaj motoraš sa kacigom na glavi (a na slici ima kacigu na glavi) nakon udesa završio za reanimaciju kojom li se brzinom kretao?
To što ste vi frustrirani učesnici u saobraćaju kojima sve smeta nije opravdanje da se pešaci linčuju.
Da li ste čuli da je ikada bilo kojem motorašu napisana kazna za brzu vožnju? eto samo toliko. Ne pravdam pešaka ali da je baš tek tako izleteo čisto sumnjam. Neka se pogledaju sigurnosne (i saobraćajne ako postoje) kamere u blizini da se ustanovi kojom se brzinom motoraš kretao....
Postaviti pasarele na svim kritičnim mestima ,pešački prelazi su suviše daleko jedan od drugih (prim. od zgrade Aleksandar do rakrcnice bul.oslobođenja i kralja Petra ima više od 300 m)
Na ovom delu Bulevara, upravo ispred zgrade Prekršajnog suda pešaci iskaču na drum kao oslobodioci. Policije ni od korova. Stvarno je krajnje vreme da neko počne kažnjavati pešake!
Meni je pre neki dan dok sam vozila bebu u jaslice baba od cca 75 godina sa štapom iskočila nasred Temerinske ulice, naravno van pešačkog prelaza. Ja zaista ne znam šta ti ljudi imaju u glavi?!?! Ali i zašto ih niko ne kažnjava.
Pre desetak dana policija je iz zasede zaskakala i kaznjavala pesake koji na Bulevaru M. Pupina prelaze van pešačkog prelaza. Tada su svi pljuvali po policiji. Danas druga priča. Gde su da kažnjavaju pešake. Narodu nikako udovoljiti.
Potreban je saobraćajni policajac da ovim vozačima ovde objasni razliku između pešaka i vozača u saobraćaju, i da osim strože kontrole ne mogu da postavljaju ovakve zahteve.
Velika greška srpskih vozača:
- Smatraju da su čovek za vozilom sa dozvolom i čovek pešak potpuno istih prava i dužnosti.
Na primer, pešak može biti neuračunljiv.
Domaći zadatak: sad razmišljati. Bucko lazmišlja.
Ovoga sto je pretrcavao kazniti drasticno, okarakterisati ovo kao bahatos u saobracaju i pokusaj ubistva. Sta je tim ljudima da pretrcavaju van pesackog, ima li to mozga?
kazniti svakog pešaka koji pretrčava bulevar oslobodjenja pa makar i kad je u 3 ujutru prazan!!! haos prave i ponasaju se kao da se setaju atarom a ne bulevarom! žica od 5m im treba da se nauče pameti
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
FOTO: Teška nezgoda na Bulevaru oslobođenja, muškarac na reanimaciji
Autor: Gorica Nikolin - gorica@021.rs/ foto: NSulice
Novi Sad
•28.06.2016.
•16:27 > 07:11
Komentari 54
Dadans
Kao prvo da vam kazem da ni jedan ni drugi nisu bili na reanimaciji jer motociklista je vozio propisani 50km/h(isao sa posla)- ko je motociklista i imalo se razume u voznju motora zna da je vozio brze nebi pesak prosao za prelomom kao sto jeste i nebi ovaj motor bi na slici takav kakav jeste posle udesa da je motociklista vozio brze.
Postujem tudja misljenja i svako od nas ima pravo na to al bi zamolila ljude da malo razmisle mozgom sta pisu a ne nebuloze
Uglavnom motociklista i pesak su u bolnici i van zivotne opasnosti imace obojca dug oporavak ali ce se oporaviti sto je najvaznije i najbitnije.
Pisem vam iz prve ruke jer sam na urgentom ja bila posle saobracajke i molila boga da obojca budu dobro nerazmisljajuci sa koje strane dal od motocikliste ili od pesakove strane sam dosla!!!!!
Ljudi razmislite sta pisete pre no sto to ucinite...
Ns Ja za Rusofil_IQ0
OK, jasno mi je da ovde ima neracionalnih likova koji kroz bezrazložnu svađu izbacuju neke svoje lične frustracije po forumima..
Šteta je što isti takvi frustrirani učestvuju i u saobraćaju, čak i kao vozači(!), a koji ne čitaju - ne komentare, nego ni Zakone, pa ih i ne poznaju, ali vole da komentarišu...
Ne verujem da ste razumeli, ali ipak sam pokušao da vam objasnim, lep pozdrav!
Eduard
ostoja
sao
radoznao
G
radoznao
G
Tako je, ta zgrada se nalazi na uglu, i tako je kod pomenute zgrade postoji pešački prelaz sa semaforom. To međutim ne znači da je povređeni pešak prelazio put van pešačkog prelaza na delu gde na manje od 100m postoji označen, obeležen, bez zelenila oko njega, pešački prelaz.
A zašto to ne znači to - prvo, zgrada koju pominjete u svojoj osnovi koja izlazi na bulevar ima više od 100 metara, drugo, "kod zgrade" ne znači "naspram zgrade", i na kraju treće, na fotografijama se jasno vidi da je do udesa došlo na deonici otprilike ispred prostora između zgrade suda i banke. Prekinite da širite laži i dezinformacije.
Rusofil_IQ0
A jesi li bio tamo pa znas da nije prilagodio brzinu????
Sa motora kad se polomis ne moras ici 100 na sat, mozes se sasvim fino polomiti i na 20, ali to ne znaci da nije kriv, jednostavno mi ne znamo da li je motorista jurcao ili vozio normalno, jedino znamo da je pesak izleteo, a ako je izleteo iz zbunja ili ako je sunce udaralo u losem uglu pesak je 100% kriv pod uslovom da je motorista isao normalnom brzinom
ns ja
Ja sam, 99% vozač i mnogo me nervira ponašanje pešaka, ALI ZABOGA !!?
Ko neće da prihvati odgovornost BITI VOZAČ(!), taj NE MORA DA VOZI, nije obaveza, neka bude pešak!!
I neka pešači do prelaza 850m, i čeka na semaforu i neka radi sve što mi ostali normalni ljudi radimo, a da ne misli na tih 5% pešaka koji nepažnjom, pod lekovima ili ko zna čim, ugroze sebe i druge u saobraćaju!!
vox populi
Problem na ovom delu bulevara je dugogodišnji. Duga deonica puta bez pešačkog prelaza dovodi do toga da se često pribegava pretrčavanju. Bilo je predloga da se slično kao kod Daltonke postavi prelaz ali ....očigledno nikom to nije važno!!!
Kada logično pogledamo, od pijace prema limanima - pešački i dva semafora, do Merkatora a ista deonica !!!!
Ko je ovde lud ???
Lepo bi bilo da se neko od nadležnih pozabavi ovom temom a ne da se prepucavamo kakvi su vozači, pešaci ili motociklisti!!!!
Novosadjanka
Jaganjac
bajica
Ostoja
G
marko
Bora
prelaza 400, 500, 10.000 m...
Zakon o bezbednosti saobraćaja:
21. Kretanje pešaka
Član 96
Na putu sa pešačkim prelazom ili posebno izgrađenim prelazom, odnosno prolazom za pešake, pešak je dužan da se pri prelaženju puta kreće tim prelazom, odnosno prolazom, ako oni nisu od njega udaljeni više od 100 metara.
Lenjost
Pa? To je 10 min hoda. Vise vremena potrosite na razne druge gluposti. Na ovaj nacin rizikujete svoj i tudji zivot zbog "Drugi su krivi, ne ja. Ja nemam vremena za hodanje." Da li bi mogli da naprave mostove? Da, ali to se nece desiti. Mozemo jedino da uticemo na nasa dela.
Tja
/
Dusan Novi Sad
:/
Cesto sam i pesak, jer sve stvari po gradu obavljam pesice. Volim da se setam sa suprugom.
Kada sam pesak, pridrzavam se istih pravila kao i kada sam vozac. Jasno mi je da ljudi koji nisu vozaci to ne mogu, ali ljudi generalno zaboravljaju jednu jako bitnu stvar, a to je zaustavni put. Zaustavni put za automobil pri 50km/h iznosi najmanje 30 metara.
Od toga je 15 metara potroseno na reakciju vozaca. Naravno ovo je prosek, jer je ovo individualno i lako moze da iznosi vise. Drugih 15 metara se odnosi na zaustavni put vozila na potpuno suvom asfaltu, koji nije hladan, a ni vruc, sa potpuno novim gumama i kocnicama.
E sad, ako ti - kao pesak, bez obzira na to sto imas prvenstvo prolaza, zapocnes prelazak ulice ispred auta koji se krece 50km/h, a na razdaljini manjoj od 30 metara, ocekujes da se zakoni fizike promene zbog tebe, jer si ti pesak, imas prvenstvo prolaza i vozac MORA da se zaustavi, isto tako ocekuj da ces taj dan verovatno zavrsiti u urgentnom...
Jelena
Ja, kao pesak, prelazim kad mi neko stane kao po jajima, jer opet jedan stane drugi prosisa.
I, kao biciklista, npr. bas juce mi 2 puta u minut isti gari isekao put, menjao parking mesto. Mora da se menja kultura u saobracaju, to nemamo, a svi mi i nama dragi ljudi ucestvuju kao sve kategorije u saobracaju.
tako je
Nikola
A između Lutrije i raskrsnice Pap Pavla i Bulevara ima sigurno više od 500 m tako da je na pojedinim delovima dozvoljen prelazak, ali, naravno, treba paziti. Najbolje rešenje bi bio podzemni ili pasarela, ali pitanje je da li bi imali novca i za običan pešački.
A vozačima koji su protiv postavljanja pešačkih prelaza bih poručio da grad nije samo njihov, postoje i ljudi koji ne voze kola. Zapravo, većina građana (skoro 2/3) ne koristi automobil za svakodnevne obaveze i njima treba da bude omogućeno da se nesmetano kreću kroz grad. Uostalom, svi smo ponekad pešaci.
Ns
Zdravko
Ok, pesak moze da predje kolovoz slobodno, ukoliko mu je najblizi obezbedjeni prelaz dalje od 100m, i to je u redu, ali....samo ukoliko se vozaci pridrzavaju ogranicenja od 50km/h, i onda nema nikakvih problema.
Ziveo sam u okolini Futoske pijace 5 godina, i onaj pesacki prelaz kod Daltonke na bulevaru, pa to je bio ruski rulet preci... Isprva sam se plasio da kao vozac u opste i stajem kolima na tom prelazu, jer je postojala velika mogucnost da ga vozac levo ili desno od mene pokosi kao....
Medjutim u zadnje vreme sam primetio da ljudi masovno propustaju pesake na tom prelazu i jako sam se pozitivno iznenadio, a nije ni cudo, posle nekoliko dana sam skontao...plavac u civilu koji snima, i drugi u uniformi koji zaustavlja vozace koji rasteravaju pesake.
Samo treba vise kontrole, i da vidite kako se postuju pravila, i uvodi kultura...
Najveci problem po meni su vozaci koji skrecu levo iz srednje trake, ali tu je vec teska bahatost, tu ovaj iz suprotnog smera koji isto skrece, nastrada ni kriv ni duzan...
auu...
Mei
/
kao i sa jelicevim slucajem-postoje pravila saobracaja koja su nedvosmislena.
pesak ima pravo i van prelaza /osim u zakonu 90-ih kada je imao pravo samo na prelazu/ i
ogranicenje brzine.
pesak nije pretrcavao 80km/h
Bogdan
Nikom nista - bila nam ona ziva i zdrava i malo pamtnija u buduce. Da sam isao 60 prevrnuo bi se na nju...
haos
Milan
ffffddd
Djole
Pavle
Bombon
l
huhu
Veki
Pero
cvrc
noname
To što ste vi frustrirani učesnici u saobraćaju kojima sve smeta nije opravdanje da se pešaci linčuju.
Da li ste čuli da je ikada bilo kojem motorašu napisana kazna za brzu vožnju? eto samo toliko. Ne pravdam pešaka ali da je baš tek tako izleteo čisto sumnjam. Neka se pogledaju sigurnosne (i saobraćajne ako postoje) kamere u blizini da se ustanovi kojom se brzinom motoraš kretao....
Kole
bns
Meni je pre neki dan dok sam vozila bebu u jaslice baba od cca 75 godina sa štapom iskočila nasred Temerinske ulice, naravno van pešačkog prelaza. Ja zaista ne znam šta ti ljudi imaju u glavi?!?! Ali i zašto ih niko ne kažnjava.
evgenije
Razmišljati...
Velika greška srpskih vozača:
- Smatraju da su čovek za vozilom sa dozvolom i čovek pešak potpuno istih prava i dužnosti.
Na primer, pešak može biti neuračunljiv.
Domaći zadatak: sad razmišljati. Bucko lazmišlja.
persoannongrata
goran NS
AV
Novosadista
Milica
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H